نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی برای درمان بیماری مزمن کلیه

طب سوزنی برای درمان DiseaseAcupuncture مزمن کلیه به عنوان یک شکل از طب باستانی چینی عمل می کند و استفاده می شود برای مقابله با بیماری های مختلف. پژوهش حاضر نشان داد، آن را نیز برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است.
چگونه آثار طب سوزنی؟
چند چیز در هنگام انجام این درمان مورد نیاز است وجود دارد، آنها سوزن، نقاط طب سوزنی در بدن و طب سوزنی حرفه ای هستند.
TCM یک رفتار درمانی دیالکتیکی است، به این معنی جمع آوری اطلاعات توسط چهار روش های سنتی، آن آواز می خواند و نشانه ها به خوبی تجزیه و تحلیل جامع توسط Nephrologists با تجربه، علت بیماری مزمن کلیه، انواع و ضایعات آن و غیره می تواند برآورد شده است. چهار روش سنتی تشخیص مشاهده، گوش دادن، بازجویی و پالس گیری. دستکاری سوزن مهم در طول درمان برای بیماران CKD. انواع مختلفی از سوزن زدن دستکاری می بالابری-قرار دادن، twirling از چرخش، هدایت سوزن و غیره. نقاط طب سوزنی مشترک استفاده می شود عبارتند از نقاط شو کلیه، Mingmen، TA شو ch'ang و برخی دیگر.
بهبود ممکن است برای بیماران CKD چیست؟
طب سوزنی خوبی کار می کند برای تعداد زیادی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، به خصوص در تسکین علائم بالینی خود را مانند مکرر یا فوری ادرار، درد معده، اسهال، سرگیجه، سردرد، استفراغ، تهوع، بی خوابی و یا کمر درد و غیره است
برخی از بیماران به بیماری مزمن کلیه خاصی از اسهال و یا سایر علائم دستگاه گوارش رنج می برند. طب سوزنی و فتیلهگذاری حال می تواند عوارض جانبی از نه فقط TCM گرفتن دهان، اما نشانه های بیماری کلیه مقابله.
معمولا، این درمان می تواند علائم بیماران CKD پس از 3 یا 4 بار از درمان را کاهش دهد. بنابراین، برای بیمار CKD، آن را یک درمان موثر است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: